Labels

14 April 2011

Micro Cell Nail Repair

I've been really busy recently but don't worry - I will try my best to put some updates here. Since three weeks I'm trying to make my nails stronger but they're still peeling badly. I couldn't wait for the result (that just shows how impatient I am!) so I decided to get Micro Cell 2000 Nail Repair treatment. I've read great opinions about it. I'll review this product with before and after pictures in a couple of weeks. Do you have any tips how to make nails stronger and healthier?


Ostatnio byłam bardzo zajęta, ale będę starała się dodawać posty, jak tylko będzie pozwalał mi na to czas. Od trzech tygodni staram się wzmocnić moje paznokcie, jednak nadal rozdwajają się. Zniecierpliwiona oczekiwaniem na efekty postanowiłam kupić nową odżywkę wzmacniającą paznokcie i wybrałam Micro Cell 2000 Nail Repair, o której słyszałam bardzo dobre recenzje. Swoją przedstawię Wam za jakiś czas wraz ze zdjęciami "przed" i "po". A czy Wy macie jakieś sposoby na mocne i zdrowe paznokcie?

4 comments:

  1. mam straszne paznokcie chyba spróbuje! Zapraszam do mnie www.love-fashion-show.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ja polecam raczej coś w tabletkach - bierzesz co najmniej raz na tydzień, a paznokcie, włosy, skóra są śliczne.
    pozdrawiam.
    daj znać o następnym rozdaniu.
    http://justdreamingyourdreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. ja mam - ciaza:)
    podczas oraz po, paznokcie mam jak skala:)

    ReplyDelete
  4. ta odzywka sprawila ze mam teraz dlugasne paznokcie, lecz cena zdecydowanie sprawila ze juz jej nie kupuje, a stan utrzymuje nailtekiem II z allegro za 14zł (jakas promocja) i jest dobrze, minusem micro cella jest to ze zolci plytke i wysusza bardzo paznokcie, ale cos za cos ;) ja polecam

    ReplyDelete