Labels

18 June 2011

Ziaja Sopot Rozświetlanie

Ziaja has recently launched a new line of highlighting products for eyes, face and body. I really wanted to try body butter so it was my first choice from highlighting line. I really love this product. It smells great and adds a nice silver shimmer to my skin. It's perfect for paler skin cause silver shimmers look better on it then golden ones.

I received t
wo samples of face cream (for normal/dry and combination/oily skin). It has golden subtle shimmers and
makes my skin look glowy and feel silky smooth. I think I'm gonna buy the full-size product.

Have you ever heard about Ziaja products? Ziaja is the polish brand but I heard that some of its products are available in foreign countries. You can also buy them at on-line shops.

W tym miesiącu firma Ziaja wprowadziła na rynek nową serię produktów do pielęgnacji o nazwie Sopot Rozświetlanie, w skład której wchodzą następujące produkty: krem opalizujący (dla cery suchej i normalnej oraz tłustej i mieszanej), krem pod oczy, bursztynowe masło do ciała i opalizujący balsam do działa. Byłam najbardziej ciekawa bursztynowego masła do ciała z opalizującymi srebrnymi pigmentami, dlatego postanowiłam je wypróbować. Produkt ma piękny zapach (jeśli znacie niebieskie masełko Ziaja Sopot Spa to nuta zapachowa jest identyczna), a drobinki pięknie rozświetlają skórę. Na opakowaniu jest napisane, że są one w złoto-srebrnym odcieniu, jednak ja nie widzę w nich ani odrobiny złota :) Jest to naprawdę bardzo przyjemny produkt na lato, szczególnie dla osób o bledszej skórze, na której zazwyczaj złote drobinki wyglądają mniej korzystnie niż na tej opalonej. Cena ok. 15 zł.

Przy zakupie otrzymałam w prezencie dwie próbki kremów z tej serii, co bardzo mnie ucieszyło, ponieważ zastanawiałam się nad kupnem kremu, jednak obawiałam się, że drobinki mogą być zbyt nachalne. Nic bardziej mylnego! Są one w złocistym odcieniu i dużo mniejsze niż te w masełku. Krem bardzo przyjemnie pachnie (moim zdaniem kwiatowo), szybko się wchłania i nadaje cerze dyskretnego blasku. Rozważam zakup pełnowymiarowej wersji. Cena ok. 12 zł.

Co sądzicie o kosmetykach firmy Ziaja? Czy planujecie zakupić któryś z produktów z tej serii Sopot Rozświetlanie?

6 comments:

  1. Fajny post który idealnie trafia w moje aktualne potrzeby. :) Własnie szukam czegoś rozświetlającego do ciała więc może się skuszę na to masełko albo balsam jak je znajdę. Czy mogłabyś pokazać jego efekt na skórze?

    ReplyDelete
  2. Agnieszko, dodałam na Twoje życzenie zdjęcie przedstawiające, jak kosmetyk prezentuje się na skórze (koniecznie kliknij, aby je powiększyć). Serdecznie pozdrawiam!

    ReplyDelete
  3. Kosmetyki są już dostępne w sklepach? Przeszukałam poznańskie Rossmanny i większe galerie i nic. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. Niestety również nie widziałam tej serii w Rossmannie. Masło kupiłam w okolicznej drogerii, a pani sprzedawczyni dopiero wykładała te produkty na półkę. Radzę poszukać w mniejszych drogeriach bądź cierpliwie poczekać - na pewno wkrótce będą powszechnie dostępne :)

    ReplyDelete
  5. Dziękuję za szybką odpowiedź. Będę cierpliwie śledzić okoliczne sklepy - lubię ziaję, a rozświetlenie szczególnie by mi się przydało;)

    ReplyDelete
  6. ziaja ma w gruncie rzeczy wiele dobrych kosmetyków ;) a niektórzy sądzą że to taka do kitu firma, i tania.

    ReplyDelete