Labels

21 July 2011

How I got healthy nails

As you might know I had a problem with peeling nails. After a four-month nail treatment I want to share what I did to make my nails stronger and healthier. I'm sure you can notice the difference on "before and after" picutres. For the first month I was taking the supplement Capivit total action which contains A + E + H vitamins, the horsetail herb extract and onagra oil. For the second month I was applying Micro Cell 2000 Nail Repair treatment on my nails and started taking Merz Special which is the female hair, skin and nail supplement. Since third month I've been taking Oeparol Femina with onagra oil and applying Micro Cell 2000 Nail Repair treatment once a week to maintain the effect. I'm really happy for the result cause my nails grow very fast and they're much more stronger than before.

Jak pewnie wiecie z moich poprzednich postów od dawna borykałam się z problemem rozdwajających się paznokci. Po czterech miesiącach kuracji wzmacniającej paznokcie są one zdecydowanie zdrowsze i z pewnością możecie to zauważyć na zdjęciach zrobionych "przed" i "po" kuracji. Chciałabym podzielić się z Wami, co zrobiłam, aby moje paznokcie były mocniejsze i nie rozdwajały się. Przez pierwszy miesiąc stosowałam preparat Capivit Total Action. W drugim miesiącu rozpoczęłam używanie odżywki w formie lakieru do paznokci o nazwie Micro Cell 2000 Nail Repair i równocześnie spożywałam drażetki Merz Special na włosy, skórę i paznokcie. Od trzeciego miesiąca stosuję preparat Oeparol Femina z wiesiołkiem i raz w tygodniu nakładam odżywkę Micro Cell 2000 Nail Repair dla podtrzymania efektu. Muszę powiedzieć, że teraz moje paznokcie rosną w niesamowitym tempie i jestem zadowolona z rezultatów!

10 comments:

  1. Ja mam podobną historię :) Moje paznokcie są ultramiękkie i niesamowicie się rozdwajają, a przy tym okolice paznokcia są wiecznie suche. Od 3 miesięcy biorę Merz Special, używam podkładu Nail Tek przez cały oraz raz na jakiś czas pozwalam paznokciom odpoczywać pod odżywką Nail Teka. Nigdy nie miałam długich paznokci. A dziś mam :D I są mocne i przestały się rozdwajać :)Gratuluję poprawy Tobie i sobie :)

    ReplyDelete
  2. Faktycznie widać poprawę, gratuluję :)

    ReplyDelete
  3. Widać poprawę! Działa jak na załączonym obrazku! Hmm może i ja się przekonam.

    ReplyDelete
  4. fajnie :)
    ja polecam Crystal Nails "strong nails" - fajnie wzmacnia płytke :)

    ReplyDelete
  5. aaa no i zapraszam do siebie na rozdanie

    ReplyDelete
  6. wyglądają bardzo ładnie :)
    kuracja się udała :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  7. I'm glad this worked for your nails.:D

    ***** Marie ******
    allthingsmarie.com

    ReplyDelete
  8. niesamowita poprawa :) trochę to trwało, ale było warto :) ja niestety jestem niecierpliwa, zaczęłam kurację nail tekiem i zobaczymy co z tego będzie, łykam też skrzypowitę.

    ReplyDelete