Labels

11 August 2013

Unexpected surprise

On my birthday my loved ones prepared an unexpected surprise for me. When I came home from work there was a dressing table waiting for me! I was moved to tears when I saw this baby! The chair has a story - my fiance bought it at the flea market, renewed and painted it white. It's beautiful! It cost him a lot of work to do it but he just wanted to make me happy :) I received the fairest card ever made by my sister and our friend and the book "Lessons from Madame chic" :) In the evening we went to the Karavan Bar to eat delicious food and drink fruit smoothies with rum there. It was such a wonderful day!

W dniu moich urodzin spotkała mnie niesamowita niespodzianka, którą przygotowali dla mnie najbliżsi... Po przyjściu do domu po pracy w pokoju czekała na mnie wymarzona toaletka! Możecie sobie wyobrazić moje zaskoczenie, gdy na miejscu starego biurka zobaczyłam to cudo - wzruszyłam się bardzo! Krzesło ma swoją historię - mój narzeczony kupił je na targu staroci, odnowił i pomalował na biało :) Jest przepiękne! Wiem, że kosztowało go to dużo pracy, ale wiedział, że o takim marzę i zrobił wszystko, żeby mnie uszczęśliwić :) Otrzymałam również przeuroczą kartkę, która została wykonana własnoręcznie przez moją siostrę i naszą koleżankę, a także książkę "Lekcje Madame chic" :) Wieczorem wybraliśmy się do Karavan Baru na pyszne jedzenie i owocowe smoothie z rumem. To był wspaniały dzień!

10 comments:

  1. Gratuluję, Toaletka jest przepiękna :)

    ReplyDelete
  2. Rewelacyjnie wyglądasz Moja Droga,świetne preenty Gratulacje!!!:)
    Bardzo fajny blog i post
    Obserwujemy i lubimy się na FB?
    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Toaletka jest zachwycająca :) Piękny prezent, wspaniałe spełnienie marzenia :D

    ReplyDelete
  4. marzy mi się ta toaletka... piękne krzesełko!!!

    ReplyDelete
  5. Rewelacyjna biała toaletka! :)

    ReplyDelete
  6. wow! świetny prezent, narzeczony się postarał! ;)

    ReplyDelete
  7. those shots are spectacular! love all the beautiful things captured in those photos <3

    Check out my new outfit post on blog! :)
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Thanks for your great post:).Love the fashion and style. hope to learn more from you! Prom Dresses 2013

    ReplyDelete