Labels

12 February 2014

Piąte urodziny bloga!


 
Today is my blog 5th anniversary! Can you believe it? :) I wanna show the love back for all the support and lovely comments and celebrate by having a contest! You can win the set of brand new products that contains two Pupa nail polishes, Yves Rocher vanilla shower gel and Yves Rocher vanilla shimmering body lotion. To enter the contest leave the comment anserwing the question - what's your the biggest dream? Please write 2-3 sentences but comment lenght won't matter because I'll choose the most engaging, positive answer to this question. This contest starts today and ends February 23th at 11:59 P.M. (Central European Time) and is open to international readers. The winner will be announced on February 25th. Please remember - to enter the contest you must be a follower of my blog. Good luck!

Dzisiaj mój blog obchodzi piąte urodzinki! Uwierzycie? :) Chciałabym z całego serca podziękować Wam za Waszą obecność i wszystkie pozytywne komentarze! Przygotowałam dla Was konkurs, w którym możecie wygrać zestaw nowiutkich kosmetyków, na który składają się dwa lakiery marki Pupa, żel pod prysznic oraz rozświetlające mleczko do ciała firmy Yves Rocher o cudownym waniliowym zapachu. Aby wziąć udział w konkursie należy odpowiedzieć na pytanie - jakie jest Twoje największe marzenie? Opis powinien zawierać przynajmniej 2-3 zdania, jednak długość komentarza nie będzie miała wpływu na mój wybór, ponieważ wybiorę osobę, której marzenie najbardziej mnie ujmie :) Konkurs rozpoczyna się dzisiaj i kończy 23 lutego 2014 r. o godz. 23:59. Wyniki konkursu podam 25 lutego 2014 r. Pamiętajcie, że aby wziąć udział w konkursie należy być obserwatorem mojego bloga. Powodzenia!


5 comments:

  1. Congratulations on your bloggiversary! 5 years is an amazingly long time!

    My biggest dream is to just be happy... yes it is cliche, but I just want to do what I love because what's life, if you're dreading getting up every morning? :)

    x
    Phoebe
    Eat. Live. Love. Repeat.

    ReplyDelete
  2. Gratuluję 5 rocznicy, to naprawdę imponująca data! Życzę Ci wielu kolejnych :)

    ReplyDelete
  3. wow, 5 lat to całkiem sporo :) Gratuluję i życzę kolejnych 5 :)))

    Ale wykonujesz piękne fotografie!

    ReplyDelete
  4. 5 latek to długo okres czasu, serdecznie gratuluję:)

    ReplyDelete
  5. 5 lat to sporo czasu, gratuluję :)

    Największe marzenie? To dość zabawna historia. Należy zacząć od tego, że mam bardzo dobre relacje z mamą. Co prawda, nie zawsze tak było. Wcześniej wile się kłóciłyśmy i nie dogadywałyśmy. Od ok roku nasz relacje zmieniła się o 360 stopni. Moja mama służy jako żołnierz, więc od małego dorastam w duchu patriotyzmu. Pewnego dnia, mama się mnie spytała, co bym chciała dostać na 18 urodziny, które będą za kilka miesięcy. Po chwili odpowiedziałam, z uśmiechem i pewnie: tatuaż. Moja mama jest przeciwniczką modyfikacji ciała, więc oczywiście wybuchła awantura jak za dawnych lat. Gdy jednak opowiedziałam, że marzę o wytatuowanym godle Polski na ramieniu na tle polskiej flagi, moja mama rozpłakała się. No i teraz, odkładam pieniądze na tatuaż, kilkakrotnie w tygodniu ćwiczę, by wyrobić mięśnie na ramieniu ( i zrobić więcej miejsca na tatuaż ;) ). O to moje marzenie: Patriotyczny tatuaż ku chwale każdego poległego żołnierza, obecnie służących i przyszłych, ku chwale każdego Polaka i Polski, za Polskę. :)

    ReplyDelete