Labels

07 September 2014

My Bacherolette Pin-up Party 1


I spend this special evening with my closest friends on the pin-up party. Gorgeous sweet table prepared by my sister Kam was a big surprise for me! Everything was in peach-mint-grey-gold palette which I find really beautiful. More pictures from this memorable evening soon!

Mój wieczór panieński spędziłam z moimi najbliższymi przyjaciółkami na imprezie w stylu pin-up. Niesamowity "słodki stół", który przygotowała moja siostra Kam był dla mnie ogromną niespodzianką. Wszystkie elementy były w mojej ulubionej ostatnio kolorystyce: brzoskwiniowo-miętowo-szaro-złotej. Więcej zdjęć z tego co działo się na wieczorze już wkrótce!


 Fabulous & delicious fashion-make-up cupcakes by Torty po Twojemu - gift from my pack / Przepiękne i pyszne modowo-kosmetyczne babeczki (małe dzieła sztuki!!!) od Torty po Twojemu  - prezent od dziewczyn 


Amazing gift from my friends / Cudny prezent od dziewczyn:


 Invitations / Zaproszenia: 


With my pin-up girlfriends / Z moimi pin-upkami:


Photos: Milky
My & my sister's updo (white in black polka dots) - amazing Petit Pati / Fryzura moja i siostry (biała w czarne grochy) - przezdolna Petit Pati

7 comments:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł tematycznego wieczoru panieńskiego i tematycznych imprez ogólnie. Piękny miałaś wystrój!

    ReplyDelete
  2. Wieczór panieński jak z modnego magazynu ślubnego!

    ReplyDelete
  3. Przepiękny słodki stół! Aż po prostu dech zapiera!!! na maksa!!

    ReplyDelete