Labels

02 August 2015

Fairytale garden

fot. Kamila Olszewska

It's time to share with you some pictures that my sister took for Pixie Cosmetics company. Taking part in this fairytale photoshoot was a great experience for me! How do you like the final result? Please let me know!

Nadszedł czas, aby podzielić się z Wami zdjęciami z baśniowej sesji wykonanej przez moją siostrę dla firmy Pixie Cosmetics. Ta sesja zdjęciowa była dla mnie niezwykłym doświadczeniem! Jak oceniacie efekt finalny? Jestem ciekawa Waszej opinii!

11 comments:

  1. Cudowna sesja- piękne, żywe kolory! ;)

    ReplyDelete
  2. świetne zdjęcia i piękna kolorystyka :)

    ReplyDelete
  3. cudowna ta suknia*.*

    zapraszam do odwiedzenia mojej strony :) http://magdelblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Wow, czarująca sesja. Ten klimat. Cudo.

    http://brewilokwencja.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ciężko wyrazić słowami jak bardzo podobają mi się te zdjęcia

    ReplyDelete
  6. bajkowa stylizacja :) pięknie Ci w tym kolorze :) jest cudny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. fotograf zrobił również świetną robotę.:) piękne tło!

      Delete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete