Labels

21 January 2012

Perfumy o zapachu makijażu

Have you get to know the fragrance inspired by the makeup ritual? A while ago Sephora introduced the new fragrance - Masaki Matsushima Art Foundation - that were created to evoke the scent of makeup products - pink lipstick and powder. It's very girly, subtle and powdery fragrance. For me it smells like the coconut sun protection lotion but I'm curious what's your opinion about this perfume. I think it was such a great idea to make a perfume that smells like makeup. Let me know if you had a chance to try it at Sephora.

Head notes: osmanthus flower, apricot, silkflower
Heart notes: lipstick, rice powder
Base notes: white musc, sandalwood milk

Czy miałyście już okazję poznać zapach inspirowany rytuałem wykonywania kobiecego makijażu? Jakiś czas temu do oferty Sephory wprowadzono perfumy Masaki Matsushima Art Foundation, które zostały stworzone, aby przywodzić na myśl aromat kosmetyków - różowej pomadki i pudru. Jest to zdecydowanie bardzo dziewczęcy, subtelny, pudrowy zapach. Mnie osobiście Art Foundation przypomina aromat balsamów do opalania o kokosowej nucie, ale jestem ciekawa Waszych opinii. Polecam więc te perfumy jako ciekawostkę do przetestowania w perfumeriach Sephora.

Nuta głowy: kwiat osmantusa, brzoskwinia, kwiat jedwabiu
Nuta serca: pomadka, puder ryżowy
Nuta bazy: piżmo, mleczko z drzewa sandałowego

www.masaki.pl

8 comments:

  1. oj chętnie przetestuje:) dzięki za info:)

    ReplyDelete
  2. Jak będę w Sephorze to na pewno przetestuję :)

    ReplyDelete
  3. Hm, coś nowego, jak będę w Sephorze to się bliżej im przyjrzę :)

    ReplyDelete
  4. fajne. musze kiedys zobaczyc z bliska jak to wyglada :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ps. u mnie jest konkurs wiec jesli tylko masz chec to zajrzyc bo jest spooor rzeczy do wygrania. buziaki :)

      Delete
  5. Szkoda, że wcześniej nie wiedziałam o tym, bo byłam dziś w S i z chęcią bym powąchała.
    Swojego czasu szukałam perfum o zapachu pudru (nie takiego chemicznego tylko takiego hmmm nie wiem jak to określić:P) :)

    ReplyDelete
  6. bardzo ciekawy produkt - muszę go sprawdzić

    ReplyDelete