Labels

14 October 2013

Say bye to cellulite!

It's time to share my opinion about Medplus anti-cellulite Chinese bubbles that I tested with other bloggers as we were taking part in a "Cellulite as fleeting as a soap bubble" project. At first I wanna tell that the effects are visible only if you massage your body regularly. I've been using this product for a longer time and I must say my cellulite is less visible and my skin is definitely firmer, smoother and more elastic. Green Pharmacy Anti-cellulite massage oil has a lavender scent so it helps to relax wonderfully. When you want to get rid of cellulite you also need to do some sports activity. I love spinning classes so I think it also helped me to reduce cellulite. It's also important to drink plenty of water! Anyway I highly recommend massaging the affected area with a Chinese bubble if you want to get rid of cellulite. I also wanna say that I haven't noticed any spider veins on my legs so I think it's safe to use this product. Have you ever tried this method? Please share with me!

Przyszedł czas na podzielenie się z Wami moją opinią na temat baniek do masażu antycellulitowego Medplus, które testowałam wraz z innymi bloggerkami w ramach akcji "Cellulit ulotny jak bańka mydlana". Na wstępie chciałabym zaznaczyć, że efekty widoczne są tylko przy regularnym wykonywaniu masaży. W moim przypadku po dłuższym i systematycznym stosowaniu baniek cellulit stał się mniej widoczny, a skóra zdecydowanie jędrniejsza, gładsza i bardziej elastyczna. Olejek antycellulitowy Green Pharmacy bardzo uprzyjemniał wykonywanie masaży - przepięknie pachnie lawendą, dzięki czemu wspaniale relaksuje i uspokaja. Dodam, że podczas stosowania baniek chodziłam na zajęcia spinning i starałam się pić dużo wody, co z pewnością wzmocniło efekty działania baniek. Nie ukrywam, że trochę obawiałam się pękania naczynek podczas wykonywania takiego masażu, jednak na szczęście nie zauważyłam, aby na moich nogach pojawiły się niechciane "pajączki". Podsumowując, polecam Wam tę metodę walki z cellulitem, jednak zdecydowanie pamiętajcie o równoczesnym wykonywaniu ćwiczeń i stosowaniu zbilansowanej diety. A czy Wy macie jakieś doświadczenia w stosowaniu baniek? Podzielcie się!

3 comments:

  1. Bardzo polubiłam te bańki. U mnie spisały się zadziwiająco dobrze :)

    ReplyDelete
  2. Ja chodziłam na masaże bańką chińską. Codziennie masaż trwał po godzinie. Efekty niesamowite. Aż nie chciało mi się wierzyć. Dwa tygodnie masaży i cellulitu nie ma!

    ReplyDelete
  3. Muszę sobie sprawić te bańki!

    ReplyDelete