Labels

15 February 2013

Urodzinowy konkurs!

As mentioned earlier this week, I'm hosting a giveaway to celebrate 4th blog anniversary! The winner has a chance to win Boutique White Nectarine&Pear Radiance Body Scrub (240 ml) and Luxury Hand&Nail Cream (500 ml).

How to enter a giveaway:
1. You must be a follower of my blog.

2.
Leave a comment on this post answering the question -
what kind of posts are you interested in? I'd love to know what you'd like to read about on my blog for future posts.

That's it! This giveaway will run until March 3rd at 11:59 P.M. (Central European Time) and is open to international readers! Good luck!
 
Zgodnie z zapowiedzią, przygotowałam dla Was konkurs z okazji czwartych urodzin bloga. Nagrodą jest zestaw kosmetyków Boutique z serii White Nectarine&Pear. W jego skład wchodzą scrub do ciała (Radiance Body Scrub - poj. 240 ml) oraz krem do rąk i paznokci (Luxury Hand&Nail Cream - poj. 500 ml).

Oto reguły konkursu! Aby wziąć w nim udział należy:
1. Być obserwatorem mojego bloga.
2.
Wpisać w komentarzu pod tym postem, jakie tematy
Was interesują i o czym chciałybyście przeczytać na moim blogu w najbliższej przyszłości.

To wszystko! :) Konkurs trwa do 3 marca 2013 r. do godz. 23:59. Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału. Powodzenia!

15 comments:

  1. Ja chętnie poczytałabym o Twojej pielęgnacji ciała i twarzy, bo buźkę masz idealną *.* :))

    ReplyDelete
  2. obserwuje jako madzia71a
    madzia71a@wp.pl
    ja bym poczytala chetnie recenzje kosmetyków:)

    ReplyDelete
  3. Obserwuję jako Katherine.
    Dołączam się do prośby Oli, przy okazji chciałabym wiedzieć jak krok po kroku wykonujesz swój perfekcyjny makijaż, bo można go naprawdę pozazdrościć:)

    ReplyDelete
  4. obserwuję jako Zła Kobieta

    A ja chciałabym poczytać o pielęgnacji włosów :)

    ReplyDelete
  5. obserwuję jako madzia
    Chętnie obejrzałam filmiki dotyczące porad jak idealnie zrobić makijaż, czego unikać itd

    ReplyDelete
  6. jestem ciekawa czy losujesz czy wybierasz sama zwycięzce? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wylosuję - myślę, że tak będzie najbardziej sprawiedliwie :)

      Delete
  7. Obserwuję jako Yennefer.
    Lubię oglądać Twoje sesje i makijaże, więc czekam na więcej ;)

    ReplyDelete
  8. Obserwuję jako: CoconutLime
    Zdecydowanie na Twoim blogu najbardziej lubię oglądać sesje zdjęciowe. Zdjęcie zawsze są cudowne, masz świetny styl i zawsze mogę się czymś zainspirować :)

    ReplyDelete
  9. Obserwuję jako IsabelSalserita
    Najbardziej interesują mnie recenzje kosmetyków przeróżnych od makijażu po pielęgnacje ciała, twarzy czy też włosów. :)

    ReplyDelete
  10. Gratulacje,
    A ja chętnie poczytałabym o Twoich sposobach dbania o kondycję i sylwetkę ;)

    ReplyDelete
  11. obserwuję jako Trouble Maker

    Najbardziej zainteresowałby mnie post o Twoim codziennym makijażu oraz pielęgnacji ciała i paznokci.

    ReplyDelete
  12. Ja uwielbiam posty związane z naturalnymi kosmetykami- czy to z kolorówki czy np. własnoręcznie robione:) Ogromne pole do popisuj:P
    Kocham czytać o tym, potem to stosować, a na końcu zachycać się myślą, że to wszystko zadziała:P

    ReplyDelete
  13. kita1986@interia.pl
    obserwuję jako Ewelina Jezierska

    Podoba mi się Twój blog, bo są nowinki i Twoje odczucia, więc nie zmieniałabym nic. ;)

    ReplyDelete