Labels

09 April 2010

I love your blog award and 100 followers!

I received this amazing blog award from Nadia, Jay Anne and Marie. I feel so honoured! I love their blogs too, check them out. These girls are awesome!

I'd love to share this award with everyone! I just can't choose only 15 blogs that I love :)

I can't believe I already have 100+ followers! It makes me happy to share my passion with you. Thank you so much for all the faboulous comments and great support. Have a lovely day!

Be sure to enter my CONTEST! :)


Otrzymałam fantastyczną nagrodę od przemiłych bloggerek -
Nadia, Jay Anne i Marie. Ja też bardzo lubię ich blogi, dlatego bardzo ucieszyło mnie, że dostałam tę nagrodę właśnie od nich.

Nie mogę uwierzyć, że mojego bloga obserwuje już ponad 100 osób! Cieszę się, że mogę dzielić się z Wami moją pasją i jestem ogromnie wdzięczna za każdy komentarz.

Pamiętajcie o wzięciu udziału w moim KONKURSIE! :)

5 comments:

  1. Yayyy! Congrats on the 100 followers darling! I love your blog, glad I am one of them : ) xoxo

    ReplyDelete
  2. Heh, podoba mi się, że piszesz bloga w dwóch językach - jestem tłumaczem, więc wiem, jakie to trudne. Zresztą sama jestem zbyt leniwa, żeby pisać i po angielsku i po polsku :)

    Gratulacje z okazji okrągłej liczby czytelników! Następna okazja do świętowania - 1000 :) xxx

    ReplyDelete
  3. Logan - Thank you sweetie :) I love your blog too! xoxo

    Rocaille - Piszę też po angielsku, bo dzięki mogę dzielić się swoją pasją z osobami z całego świata :) Dziękuję, że zajrzałaś, Twój blog jest świetny :)

    ReplyDelete
  4. yay! you have a really nice blog and sooner you will get even more followers ^_^

    thanks for stopping by.

    ReplyDelete
  5. congrats! i'm almost to a hundred as well. :)

    i am now your new follower. follow me too? :)
    http://whatmimiwrites.blogspot.com

    ReplyDelete